Asuyama
Suomalainen beachwear-brändi, jonka tuotteissa käytetään vain kierrätettyä materiaalia
Tuimme Asuyamaa uusien mallistojen lanseerausviestinnässä. Kasvatimme brändin tunnettuutta säännöllisellä ja suunnitelmallisella tiedottamisella sekä räätälöityjen mediapitchausten kautta.
TAVOITE
Nostaa Asuyaman brändin tunnettuutta kohderyhmien keskuudessa, kertoa brändin vastuullisuudesta ja toteuttaa lanseerausviestintää uusille mallistoille.
HAASTE
Asuyama on pieni brändi, ja alalla on monta isoa kilpailijaa, joilla on enemmän resursseja markkinointiin ja viestintään. Miten saada laajaa näkyvyyttä pienelle yritykselle ja brändille, kun palstatilasta käydään kovaa kilpailua?
RATKAISU
Teimme säännöllistä ja suunnitelmallista pitchausta medialle räätälöidyillä näkökulmilla. Ensimmäisen vuoden aikana painotettiin suomalaisuutta näkökulmalla ”Suomalainen bikinibrändi maailmalla” sekä pitchattiin Asuyaman perustajan tarinaa medialle. Seuraavaksi nostettiin vastuullisuusnäkökulmaa ja kerrottiin mielenkiintoista tarinaa muoviroskan hyödyntämisestä uimapukujen valmistuksessa.
TULOKSET 2018-2019
9
Mediaosumaa
(ml. Ilta-Sanomat, MTV3)
21 425 000
Tavoittavuus
KYSY LISÄTIETOJA:
Anneli Doepel
anneli.doepel@norracomms.fi
+358 45 325 0470