top of page

Asuyama

Suomalainen beachwear-brändi, jonka tuotteissa käytetään vain kierrätettyä materiaalia

Tuimme Asuyamaa uusien mallistojen lanseerausviestinnässä. Kasvatimme brändin tunnettuutta säännöllisellä ja suunnitelmallisella tiedottamisella sekä räätälöityjen mediapitchausten kautta.

ikoni

TAVOITE
Nostaa Asuyaman brändin tunnettuutta kohderyhmien keskuudessa, kertoa brändin vastuullisuudesta ja toteuttaa lanseerausviestintää uusille mallistoille.

HAASTE
Asuyama on pieni brändi, ja alalla on monta isoa kilpailijaa, joilla on enemmän resursseja markkinointiin ja viestintään. Miten saada laajaa näkyvyyttä pienelle yritykselle ja brändille, kun palstatilasta käydään kovaa kilpailua?

RATKAISU
Teimme säännöllistä ja suunnitelmallista pitchausta medialle räätälöidyillä näkökulmilla. Ensimmäisen vuoden aikana painotettiin suomalaisuutta näkökulmalla ”Suomalainen bikinibrändi maailmalla” sekä pitchattiin Asuyaman perustajan tarinaa medialle. Seuraavaksi nostettiin vastuullisuusnäkökulmaa ja kerrottiin mielenkiintoista tarinaa muoviroskan hyödyntämisestä uimapukujen valmistuksessa.

TULOKSET 2018-2019

9

Mediaosumaa
(ml. Ilta-Sanomat, MTV3)

21 425 000

Tavoittavuus

Norra_Nora_1_edited.jpg

KYSY LISÄTIETOJA:

Anneli Doepel

bottom of page