InnoGreen
Viherpalveluita tarjoava yritys, jonka missiona on parantaa elämänlaatua luonnon avulla
Tarkasti kiteytetyillä pääviesteillä ja suunnitelmallisella mediaviestinnällä saimme InnoGreenin vastuulliselle viherseinälle sen ansaitsemaa huomiota mediassa.
TAVOITE
Saada InnoGreenin mikromuovia suodattavalle viherseinäkokeilulle näkyvyyttä, jotta tuleville innovaatioille löydettäisiin rahoittajia ja yrityksen innovaatiotoiminta tulisi tunnetummaksi.
HAASTE
Vuonna 2020 pandemia valtasi uutiset sekä ihmisten elämät ja mielet. Pandemiakeskeisen uutisoinnin läpi yritysten tiedotteiden nostaminen uutiskynnyksen yli mediassa oli haastavaa.
RATKAISU
Tiedottaminen toteutettiin yhdessä yhteistyökumppanin, Helsingin kaupungin kanssa. Mediakontaktoinnissa päätettiin keskittyä muutamaan tärkeimpään mediaan ja tarjota tarkkaan kohdennettuja juttuvinkkejä. Valikoitujen medioiden edustajat kutsuttiin paikan päälle tutustumaan viherseinään sekä tarjottiin mahdollisuutta haastatella sekä InnoGreenin että Helsingin kaupungin edustajia.
TULOKSET
2
MTV3-uutislähetystä
13
Mediaosumaa
6 045 000
Tavoittavuus
KYSY LISÄTIETOJA:
Nora Tåg
nora.tag@norracomms.fi
+358 40 158 7567