
REFERENSSIT
Tässä asiakkaitamme, joiden kanssa meillä on ilo tehdä töitä ja kertoa siitä maailmalle. Alempana tällä sivulla pääset kurkistamaan, minkälaisia seikkailuja olemme kokeneet yhdessä. Näiden asiakkaiden lisäksi meillä on liuta referenssejä, joista myös iloitsemme, mutta joista emme voi kertoa julkisesti, joten SHH...!
INNOGREEN

Olemme tehneet maailmasta vehreämpää yhdessä InnoGreenin kanssa jo vuodesta 2015 lähtien. Jatkuvan palvelun sopimusmalli mahdollistaa nopean viestinnän lyhyelläkin varoitusajalla. Näin vastaamme kasvavan ja kansainvälistyvän asiakkaamme vaihteleviin tarpeisiin.
Tiimimme muun muassa laatii strategiaan pohjautuvat viestinnän suunnitelmat, tuottaa sisältöjä yrityksen eri kanaviin, rakentaa mediasuhteita, kouluttaa henkilöstä sekä ideoi ja toteuttaa viestintäkampanjat joustavasti.
Yhteisiä onnistumisia on ollut muun muassa InnoGreenin juhlavuoden 18 mediaosumaa, joiden kokonaistavoittavuus oli yli 11 miljoonaa vuonna 2019.
KEKKILÄ & HASSELFORS GARDEN
.jpg)
Yhteistyömme on kukoistanut jo vuodesta 2020 lähtien, kun Kekkilä ja Hasselfors halusivat löytää punaisen langan ulkoiselle viestinnälleen sekä rakentaa kantavat suhteet mediaan. Suunnittelemme ja toteutamme vuosittain PR-työtä, joka kantaa hedelmää sekä perinteisessä mediassa että somessa lifestyle-vaikuttajien keskuudessa. Lisäksi olemme tukeneet asiakastastamme kriiseihin varautumisessa.
Suunnitelmallisella tiedottamisella ja mediasuhteiden hoidolla saimme 82 mediaosumaa ja tavoitimme yli 68 miljoonaa silmäparia Suomessa ja Ruotsissa vuonna 2021.
Strategia ja suunnittelu
PLANTI

Planti kaipasi laajempaa näkyvyyttä kasvipohjaiselle tuotevalikoimalleen. Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Plantin ulkoista viestintää vuodesta 2019 lähtien. Lukuisten tuotelanseerausten myötä tiimistämme on tullut varsinaisia kulinaristeja ja ruokamedioiden asiantuntijoita!
Vuonna 2020 onnistuimme tavoittamaan monikanavaisella viestinnällä Planti-tuotteille yhteensä lähes 7,5 miljoonaa silmäparia. Vuoden 2021 vastaava luku oli 6,3 miljoonaa. Nam!
Media, PR ja
vaikuttaminen
BALTIC SEA 2020

Baltic Sea 2020 -hanke halusi lisätä suomalaisten päättäjien ja kansalaisten tietoisuutta turskan heikentyneestä tilasta ja sen merkityksestä koko Itämeren hyvinvoinnille.
Saadaksemme aiheelle huomiota tarjosimme medialle tietoa ja mielipidekirjoituksia Itämeren tilasta. Lisäksi saatoimme BS2020-edustajat yhteen Suomen päättäjien, virkamiesten ja paikallisten toimijoiden kanssa. Tärkeä yhteistyömme Itämeren puolesta jatkuu Baltic Waters 2030 -hankkeen merkeissä.
Vuonna 2019 suomalainen media julkaisi yhteensä 6 mielipidekirjoitusta BS2020:lta ja tavoitimme 4,3 miljoonaa silmäparia. Lisäksi EU-tasolla päätettiin tärkeitä toimenpiteitä turskakannan elpymiseksi kuten turskan kalastuskiintiön pienentämisestä ja turskan kalastamisen kieltämisestä kutemisaikana.
HALLITUSPARTNERIT HELSINKI

Eurooppalaisten pörssiyhtiöiden johtajista 93 % oli miehiä, vaikka yli puolet Euroopan yliopisto-opiskelijoista on naisia. Hallituspartnerit Helsingin tavoitteena oli saada suomalaisten medioiden ja suuren yleisön tietoon tutkimustulokset sukupuolten välisen tasa-arvon toteutumisesta pörssiyritysten johdossa. Tutkimuksen toteuttaa vuosittain European Women on Boards (EWoB) -verkosto, johon myös Board Professionals - Hallituspartnerit Helsinki kuuluu.
Vuonna 2021 olimme mukana rummuttamassa tärkeästä aiheesta ensimmäistä kertaa. Tällöin EWoB:n edustaja oli 3 haastattelussa ja useat suomalaiset toimittajat osallistuivat kansainväliseen lehdistötilaisuuteen. Tutkimuksesta julkaistiin yhteensä 20 artikkelia. Kaikkiaan kokonaistavoittavuus oli 15,5 miljoonaa.
Olimme mukana hankkimassa näkyvyyttä tutkimukselle toisen kerran vuonna 2022, jolloin siitä julkaistiin mediassa 26 artikkelia ja kokonaistavoittuus oli 18,6 miljoonaa.
VIESER

Kasvava ja kansainvälistyvä designlattiakaivoja valmistava Vieser halusi kasvattaa tunnettuuttaan kuluttajien ja suunnittelijoiden keskuudessa. Aloitimme yhteistyön vuonna 2020 some-strategian suunnittelulla, mistä lähtien olemme tuottaneet kohderyhmää kutkuttavia sisältöjä ja mainoksia sosiaaliseen mediaan Suomeen, Ruotsiin, Norjaan ja Viroon. Lisäksi olemme tehneet PR-työtä medianäkyvyyden saamiseksi.
Vuonna 2021 somen kokonaistavoittavuus oli 4,4 miljoonaa, joka ylitti kirkkaasti kaikki tavoitteemme. Samana vuonna Vieserin tuotteet saivat 9 mediaosumaa tavoittaen yli puolimiljoonaa ihmistä.