Kuka pelkää vastuullisuusviestintää? – Moni yritys arastelee aloittamista turhaan
VASTUULLISUUSVIESTINTÄ
Pienikin teko voi olla suuri viesti
Vastuullisuudesta viestiminen on tärkeää yrityksen maineen, asiakkaiden, työntekijöiden ja sidosryhmien sitoutumisen, kilpailuedun ja liiketoiminnan kestävyyden kannalta. Vastuullisuusviestintä ei ole kertaluonteinen ponnistus vaan jatkuva prosessi, joka vaatii suunnitelmallisuutta, oikea-aikaisuutta sekä rohkeutta. Vastuullisuuden toteutuminen liiketoiminnassa lähtee yrityksestä sisältä: mihin me voimme yhteisönä vaikuttaa?
Vastuullisuusviestinnän palveluitamme ovat muun muassa:
-
Vastuullisuuden pääviestien hahmottaminen
-
Vastuullisuusviestinnän suunnittelu
-
Yrityksen sisäiset sekä ulkoiset vastuullisuusviestinnän kokonaisuudet
-
Sisällöntuotanto vastuullisuuden teemoista
-
Sparraukset ja koulutukset, esim. inklusiivisuus
ja monimuotoisuus yrityksen viestinnässä