top of page

Kekkilä ja Hasselfors Garden

Kuluttajille ja ammattilaisille entistä parempia tuotteita puutarhanhoitoon ja kasvien kasvattamiseen

Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Kekkilän sekä Hasselfors Gardenin viestintää vuodesta 2020. Kehitämme vuosittain viestintäsuunnitelmat Suomen ja Ruotsin markkinoille tukemaan kunkin maan liiketoiminnan tavoitteita. Tiedotamme, hoidamme media- ja vaikuttajasuhteita, sparraamme viestinnän strategisissa linjauksissa ja tuemme kriisiviestinnässä.

TAVOITE
Vuoden 2022 tavoitteenamme oli kasvattaa Kekkilän ja Hasselfors Gardenin brändien tunnettuutta ja vahvistaa niiden asiantuntijaroolia puutarha-alalla Suomessa ja Ruotsissa. Tärkeimpänä tavoitteena oli ylläpitää vahvoja media- ja vaikuttajasuhteita Suomessa ja rakentaa vastaavat suhteet mediaan ja vaikuttajiin myös Ruotsissa. Näin pyrimme saavuttamaan mahdollisimman paljon ansaittua näkyvyyttä molemmissa maissa.

RATKAISU
Suunnittelemme vuosittain Kekkilän ja Hasselfors Gardenin viestinnän toimenpiteet tukemaan molempien maiden liiketoiminnan tavoitteita. Tuoreet uutiskulmat markkinoiden trendien perusteella ja harkittu toimittajien kontaktointi ovat varmistaneet laajan näkyvyyden sekä Suomessa että Ruotsissa läpi vuoden.

Olemme vahvistaneet Kekkilän ja Hasselfors Gardenin puutarha-alan asiantuntijaroolia systemaattisesti asiantuntijahaastatteluiden kautta mediassa. Lisäksi olemme suunnitelleet ja järjestäneet PR-lähetyksiä sosiaalisen median vaikuttajille, joiden avulla Kekkilän ja Hasselfors Gardenin tuotteet ovat saaneet laajaa näkyvyyttä myös sosiaalisessa mediassa.

TULOKSET SUOMESSA JA RUOTSISSA

67

Mediaosumaa

22

Vaikuttajaosumaa

48 993 000

Tavoittavuus

Norra_Nora_1_edited.jpg

KYSY LISÄTIETOJA:

Anneli Doepel

bottom of page