Kavli
Norjalainen elintarvikeyhtiö, joka tunnetaan muun muassa hampurilaiskastikkeistaan ja majoneeseistaan
Olemme toimineet Kavlin ulkoisen viestinnän kumppaneina vuodesta 2020 lähtien. Suunnittelemme ja toteutamme Kavlin uutuustuotteiden lanseerausviestintää ja huolehdimme, että Kavlin klassikot ja perinteikäs brändi pysyvät esillä sekä perinteisessä mediassa että somessa.
TAVOITE
Vuonna 2022 tavoitteemme oli saada laajaa näkyvyyttä Kavlin uudelle Nacho Cheese -hampurilaiskastikkeelle ja Kavlin brändille ruokamedioissa sekä relevanteissa sosiaalisen median kanavissa.
HAASTE
Uutuustuotteen saatavuushaasteet hidastivat kevään 2022 lanseerausviestintää. Grillikauden sesonkituotteiden, kuten hampurilaiskastikkeiden, kilpailu ansaitusta näkyvyydestä on kesän korvilla kovaa.
RATKAISU
Tiedotimme uutuustuotteesta ruokamedioita, pitchasimme toimittajia ja lähetimme testituotteita toimituksiin. Suunnittelimme ja lähetimme myös PR-paketit valikoiduille sosiaalisen median ruoka- ja lifestyle-vaikuttajille. Vaikuttajanäkyvyys paikkasi haasteiden rajoittamaa medianäkyvyyttä.
Kavlin tuotteet keräävät vuosi vuodelta enemmän näkyvyyttä sekä perinteisessä että sosiaalisen median kanavissa. Pitkäjänteinen brändiviestintä tuo tulosta!
TULOKSET
2
Mediaosumaa
16
Vaikuttajaosumaa
5 050 000
Tavoittavuus
KYSY LISÄTIETOJA:
Anni Turpeinen
anni.turpeinen@norracomms.fi
+358 50 554 1543