Olo-apteekki
Verkkoapteekkiketju, joka tarjoaa tuotteita hyvinvointiin ja terveyteen
Vastasimme Olo-apteekin sisällöntuotannosta ja somemainonnasta. Samalla varmistimme uuden verkkoapteekkiketjun lentävän lähdön markkinoille. Tuotimme ajankohtaista, terveysaiheista sisältöä, joka houkutteli kohderyhmän sivuston ja ostosten pariin.
TAVOITE
Kasvattaa uuden apteekkiketjun tunnettuutta ja näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa sekä ohjata liikennettä nettisivuille ja verkkokauppaan.
HAASTE
Uutena yrityksenä Olo-apteekkia ei tunnettu alalla lainkaan. Alaa dominoivat isot, vakiintuneet toimijat ja kuluttajien luottamuksen ansaitseminen vie tyypillisesti aikaa. Apteekkipalveluiden markkinoiminen sosiaalisessa mediassa on rajoitettua ja tarkoin säädeltyä.
RATKAISU
Sitouttavan ja ajankohtaisen terveysaiheisen sisällön suunnittelu sekä tuotanto Olo-Apteekin blogiin. Seitsemän kuukauden kampanjan aikana suunnittelimme ja toteutimme lisäksi linkkioptimoitua somemainontaa suuremman yleisön tavoittamiseksi ja lukijoiden ohjaamiseksi blogin puolelle. Tuotevinkit upotimme osaksi blogisisältöjä.
TULOKSET
45
Blogia ja some-postausta
23 000
Linkin klikkausta somessa
1 300 000
Somen tavoittavuus
KYSY LISÄTIETOJA:
Nora Tåg
nora.tag@norracomms.fi
+358 40 158 7567